blogers
icon
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تتلو

ارسال شده توسط افشین در 88/12/17 9:20 عصر

اولین آهنگش واقیعت و آخریش هم تا الان راز امیر که راز عشقشه و جریان گربه صفت . در حال حاضر هم دنبال کارهای کلیپ چشمام ندید با پیشرو و فلاکت و آهنگ راز امیر هست . به زودی رپ رو میزاره کنار ولی نمیگه کی . امیر 6 ماه تو دوبی زیر نظر  شاهرخ سالار  سولفژ کار کرده . آهنگساز و تنظیم کننده و استادش  محسن صادقی  هستش . تو استودیو  اوج مهر  ضبط میکنه . از رپرها کار پیشرو ، تیغه ، تهی ، زدبازی ، اردلان و فلاکت رو فقط دوست داره .
البته اردلان رپر خودشه یعنی خودش درستش کرده و به زودی هم میترکونه . معنی تتلو هم فقط به خودش ربط داره .
یه شایعاتی هست که میگن امیر تتلو شغلش فلانه . بدونین که همش شایعه اس و این عکسها در هر مکانی که گرفته شده توسط هواداران بوده . تنها شغل امیر کار ساختمانه که با دامادشون که
مهندس عمرانه شریکن


استپس

ارسال شده توسط افشین در 88/12/17 9:18 عصر

استپس
متولد 1366 است کامپیوتر می خواند و رپ فارسی را یک بار در سال 82 امتحان کرده و به قول خودش جواب نگرفته است ، بعد رد اواخر 83 با " پیشرفت من " شروعی دوباره داشته که تا الان پیش آمده.


قبل از آن آهنگ های تکنو می ساخته ، یک کاست پاپ با خواننده ای به نام کارا دارد که در انتظار مجوز به سر می برد و او حالا جزو مشهور ترین های موسیقی پرشین رپ است.




حسام موسقی را با نرم افزار و کامپیوتر شروع کرده ، نرم افزار Dance Ejay ، ولی با اصلوب خواندن و صدا سازی آشناست.


7 سال است که در ایران پرشین رپ خوانده می شود و شایان و بابک اولین ها ی ایران بودند که حالا آلمان زندگی می کنند و چون سن و سالشان زیاد شده است دیگر در این زمینه فعالیت نمی کنند.


استپس اعتقاد دارد که موسیقی رپ مال سن و سال خاص از آدم هاست و مثلا همین شایان و بابکی که شروع کننده یاین موسیقی در ایران بودند و نمی خوانند ، سن و سالشان ان ها را از این نوع موزیک دور یا جدا کرده است




از او می پرسم که [ رپ چسیت؟] و او سریعا همان جواب معروف را کم و بیش تحویل می دهد [موسیقی اعتراضی سیاه پوست ها ] ،و وقتی به این که حالا میان خوانندگان این موسیقی ، سفید پوست ها هم اضافه شده اند ، اشاره می کنم ، می گوید [آره ، Eminem ، ترکونده هااااااا] .




خودش می گوید که در شاخه ی نُرمال ِ پرشین رپ می خواند و علاقه اش ، او را به شاخه ی Fun هم کشانده است. شاخه ی نرمال یعنی شاخه ای که خواننده اش هم اعتراضی ، هم اجتماعی ، هم برای پارتی و هم چرت و پرت خوان است و هم مضامین طنز(Fun ) می خواند.

بابک تیغه

ارسال شده توسط افشین در 88/12/17 9:17 عصر

زندگی نامه بابک تیغه کسی که یه زمانی رتبه اول ریاضی کشور بوده و بخاطر فقر مردم و مشکلات روز مره منصرف به ادامه تحصیل میشه و به رپ خوندن رو میاره (از رپر های قدیمی کشور ماست)
بابک تیغه تو اکثر آهنگ هاش نام خودکار آبی رو آورده و برین اعتقاد هست که با خودکار آبی همه کار میشه کرد این عکس بالا هم نوک یه خودکار آبیه من که بابک رو قبولش دارم ...

بابک تیغه
بابک تیغه نوجوان رپر است که دو نوع زندگی مختلف را همزمان تجربه می کند: شرارت در رپ و خجالت در زندگی روزمره ! تیغه که ?? سال دارد ، به امید بیان کژی های اجتماع پیرامونش ، شاگرد اولی در المپیاد ریاضی را رها کرد تا شاگرد اول دنیای رپ باشد.
تیغه را با لباس های گشاد مخصوص رپر ها ، در هوای خنک پاییز در پارکی در شمال تهران ملاقات کردم. کم حرف ، سر به زیر و بسیار خجالتی. مدتی طول کشید تا با یکدیگر صمیمی شویم و روی درد و دل کردن پیدا کنیم.

وقتی در تحسین " پوشش رپی " بابک ، سخن گفتم ، برایم توضیح داد که چگونه ، آنچه که " دردهای اجتماع " می نام تیغه که ، کارش را دو سال و نیم پیش آغاز کرده است ، خود را صاحب کلامی به برندگی " تیغ " معرفی می کند و در پاسخ به اولین پرسش من ، در مورد دلیل " تیغه " نام گرفتنش می گوید : اوایل که وارد جمع رپ خوانها شده بودم ، جلسه ای تشکیل دادیم ، با حضور هیچکس ، تتلو و بقیه بچه ها . هر کس یک نام برایم پیشنهاد می کرد ، تتلو نام " تیغ" را بر روی من گذاشت ولی هیچکس آن را به " تیغه " تبدیل کرد و من نیز پذیرفتم .

بابک تیغه ، علاوه بر انتخاب نام کاریش ، در خواندن ترانه های نخستش نیز ، با دیگر اهالی زیر زمین ، همکاری داشته که حاصلش " گربه صفت " است : من اولین کار " بشقاب " نام ترانه ای است که در آن ، تیغه ، تتلو و تهی ، در اعتراض به درون گرایی رپ فارسی ، عده ای از خوانندگان آن ، که از ورود رپر های جدید به این حیطه جلوگیری می کنند را زیر سوال برده و رفتار آنها را نکوهش کردند . تیغه ، که خود نقشی اساسی در این ترانه را دارد ، می گوید : ریتم این کار را خودم ، قبلا ساخته ام که بعد در گروه سه نفره ی تتلو ، تهی و خودم ، اجرایش کردیم . ماجرای این ترانه از آنجا منشا می گیرد که مجله ای در داخل ایران ، با من و چند نفر دیگر مصاحبه می کند ولی وقتی موعد انتشارش می رسد ، به جای پخش گفتگو با ما ، مصاحبه با رپرتازه این اصلا دیس نیست ، بشقابه فقط!! دنیا نیا " و " شانس آخر " از دیگر ترانه های پرطرفداری است که حاصل همکاری " تیغه " با گروه " تتلو و تهی " است . تیغه این همکاری را " پر از تجربه " توصیف می کند و از جمله می گوید : برای من شانس بسیار بزرگی بود که بر حسب اتفاق وارد رپ فارسی شده و بعد با مطرح های دنیای زیر زمین همصدا شوم . اصلا همین همکاری ها باعث شایعاتی هم شد . مثلا می گفتند من به بچه ها پول می دهم تا با من بخوانند و باعث پیشرفتم شوند و از این دست مسایل ... در طول این مدت کوتاه همکاری ، نزدیک به هشت ترانه ی مشترک اجرا کردم سکوت : از بشقاب تا طلای سیاه

همکاری بابک با " ??? " چندان دوام نمی آورد . تیغه پس از نیم سال پرکاری ، به ناگهان غیب می شود و تابستان پر کارش را با پاییز بسیار کم کارش جبران می کند . عدم حضور او باعث قوت گرفتن این
شایعه می شود که دیگر قصد خواندن ندارد . تیغه ، این غیبت طولانی خود را " اشتباهی بزرگ " توصیف می کند و پیرامون دلایلش می گوید : درس و تلاش برای دیپلم گرفتن ، یکی از همین دلایل بود ، اما مهمتر از آن ، تبدیل شدنم به " آلت دست " و توپی بود که در زمین رپ فارسی مدام سر می خورد . متاسفانه ، در رپ فارسی ، بین بچه ها قهر و آشتی زیاد هست . یک روز با هم دوستیم ، فردا با هم رقیب ، پس فردا با هم قهر . من قربانی همین " قهر و آشتی ها " شدم . وقتی با هم قهر می کردند ، مثل توپ مرا پاس می دادند . برای همین " سکوت در فصل سرد " را ترجیح دادم .
سکوت شش ماه تیغه ، در پایان سال ???? ، با سالروز ملی شدن صنعت نفت ، می شکند و " طلای سیاه " در حمایت از دکتر محمد مصدق ، توسط بابک ساخته و خوانده می شود : طلای سیاه ، یه جورایی ، آغاز ترانه های تکی من هست . ترانه هایی که دیگر کسی با من هم صدا نیست و هر آنچه هست ، از خودم است . طلای سیاه ، اعتراضی است به جنگ بر سر نفت . اعتراض به وقتیست که ارزش " طلای سیاه " از جان آدم ها بیشتر می شود و البته طلای سیاه در واقع پیش در آمد آلبوم جدیدی است که مشغول کار کردن روی آن هستم
می روم راهی ، گر سلامی بر جا باد !

بابک تیغه ، سال ???? را سال " تیغه " معرفی کرده و وعده ی انتشار آلبومش را تا چند روز آینده می دهد : " "بعضی وقتها تجربه های یک ساله لازمه که از آدم بسازه یه فوق ستاره !" این رو از صمیم قلبم میگم . شش ماه سکوت من باعث شد تا بنشینم و روی آلبومی کار کنم به نام " میروم راهی ، گر سلامی بر جا باد " . آلبومی کاملا متفاوت ، به تیزی تیغ و با بیانی کاملا مردمی و اجتماعی که به زودی به همراه یک موزیک ویدیو ، میاد بیرون

تیغه در پایان گفتگوی خود ، ضمن تاکید بر ادامه ی فعالیت در " زیر زمین رپ خوانی " ، می گوید : تمام هدف
قسمتی از شعر بابک تیغه :


دیگه شده هک بی زره ای شک تو ذهن که باید رول بشی مثل سگ
به جرم اینکه کردیم توف به هر چی گفته خوندن از خیابون کفره
اما
ما زیدیم از زندگیمون بیشتر خیلیاتونم داریم دین و ایمون
یا بخون یا فقط بازنده بمون شده بخاطرش بزن از یه لقمه نون
--------------------------------------------------------------------------------
چیزی که تو صداش میکنی غرب زدگی چیزی نیست چز برای ایران بردگی
همین که خوش میاره خون تو رگهام و خروش میکنه تو رفتار
تا خاموش شه تلویزیونو یه دلقک نتونه کنه مسخرمون
-------------------------------------------------------------------------------
دفعه بدی که تو خیابون دیدی یه رپی خوب نگاش کن شاید بفهمی
که اون چیزی نمیخواد جز اینکه بشه شاد دل مردمی که شادیو نمیارن به یاد
وقتی با لقت میکنید پرت اونو بیرون از خانه ی شاعران یه دقیقه فرض کنید
شاید این لعنتی بگه راست و بهر تبعیض زنده بشه تو رپ فـــــارس


باور کن اگه کاوه بود تو زمان حاضر برای قیامش خودکاری آبی لازم بود

چون تیغه هر شمشیری زود کند میشه اما خودکار آبی همیشه آمادس تا بیاد رو کاغد

بنویسه و دوباره بخوره شکســـــت بی غرض یا دزه ای غرض فقط واسه خاک ایران همینو بــــــس


ابلیس

ارسال شده توسط افشین در 88/12/17 9:2 عصر


      حسین …. معروف به حسین ابلیس 4 سال است که گروه051 را تشکیل داده وآلبوم زیبایی را با 41آهنگ رپ بسیار زیبا را به دنیای رپ هدیه داده است.051 ابتدا فقط یک سایت بوده که از اینور اونور رپرها برای سایت آهنگ براش میفرستادن(با توجه به اینکه سایتهیپ هاپ کم بوده )و اینا هم تو سایت >آهنگهارو آپ میکردن . تا اینکه ابلیس در 16 سالگی شروع به خوندن میکنه و با گروه 051 هم شروعسفید پیوسته و بقیه اعضای گروه ( آهنگساز و هم خوانها ) میرن سر خونه زندگی خودشون >ابلیس هم با گروه تهی و تتلو کار میکنه . ( به قول خودش میفته تو اکیپ تهی- تتلو ). اولین آهنگی هم که با اونا میخونه همین 1001 شب هست .(که منم خیلی دوسش دارم )
آهنگهای ابلیس عبارت اند از :
انفجار 051
سرعت عمل _ Eblis Ft Slim
ابتکار ما
دست به دست _ Eblis Ft Slim
مستر _ Eblis Ft Slim
ضلعهای زندگی _ Omid Lakers Ft Eblis
رپ فارس 4 پایست _ Eblis Ft Felakat
عروسک بی چشم و رو _ Eblis Ft Tataloo
تو مستی _ Hichkas Ft Eblis Ft Enzo
نرو _ Roozbe Ft Eblis Ft Tohi
1001 شب _ Tataloo Ft Tohi Ft Eblis Ft Enzo
واقعیت _ Pishro Ft Eblis Ft Ali King Ft Tataloo
دیروز تا امروز _ Pishro Ft Eblis Ft Tighe Ft Tataloo
توبه _ Pishro Ft Eblis
رقص اندام 2 _ Tohi Ft Eblis
5 شنبه شب
اصل مطلب
ابلیس برگشت
غرق شده _ Eblis Ft Dj Amir
ایران _ Eblis Ft 2afm Ft Tohi
رفقا _ Eblis Ft Mr Killer
تو برای من زنده میمونی _ Eblis Ft Reza Ft karkas
عشق من _ Eblis Ft Reza
استیل رپ _ Eblis Ft Nergal
فاز هشت _ Eblis Ft Mobham
رسم بازی زندگی _ Eblis Ft Mr Killer
گفتم به تو _ Eblis Ft Siamak
فساد _ Eblis Ft Tohi
Eblis Ft Siamak _ You Dont Wanna **** With Me Son
Eblis Ft Tohi Ft Yar2 _ Daffing
کتری رو گاز
عمر من از دست رفتست _ Eblis Ft Felakat
ماییم بکس خلاف
گلوله _ Eblis Ft Tohi Ft 2afm
جوون ایرانی
خلیج فارس
پارتی
تاریخ 051
زنده میمونی
راه سیاه
که در 80 درصد این آهنگها گروه 051 هم هست.
البته آهنگ اجتماع ما هم به زودی میاد اما فعلا یه نسخش هست که با موبایل ضبط شده .
وقتی گزارشگر بی بی سی از ابلیس پرسید چرا ابلیس اون 2 دلیل آورد :
1 - از فیلم ترسناک خوشش میاد .
2 - ابلیس پشت میکروفن وسوسه های شیطانی رو دوست داره و اگه داف بیارن همونجا …
و به تازگی از خبرگزاری اعلام شده که ابلیس به گروه 021 پیوسته و از051 جدا شده است وقتی از خود
 ابلیس هم پرسیده شده این موضوع را تایید کرده است … منتظر آهنگ ابلیس و 021 با هم باشید…
الآن هم ابلیس22سالشه و در دانشگاه ارمنستان درس میخونه .


زد بازی

ارسال شده توسط افشین در 88/12/17 8:57 عصر

بیوگرافی زد بازی

زدبازی اسم گروهیه که با آهنگهایی که چند سال پیش داد واقعا ترکوند  .این گروه خوب کشورمون الان تو لندن زندگی می کنند و درس میخونند  ابتدا دوست نداشتند که عکسی ازشون پخش بشه و مصاحبه ای هم نداشتنو ولی بلاخاره راضی شدند .

 
:: سبک آهنگها ::

سبک آهنگهاشون هیپ هاپ ولی یه کم تند تره میشه گفت خودش سبک جدیدیه !!!

 
:: اعضای گروه ::

 
اعضای این گروه 3 نفر هستند :

1 : سهراب ام جی

2 :  مهراد هیدن

3 : سامان ویلسون

جالبه بدونین سیاوش سیجل و علیرضا جی جی و نسیم عضو این گروه نیستن و کلا هدف جدایی دارند فقط تو بعضی آهنگها باهاشون می خونن .

 
:: اولین آخرین و بهترین آهنگ ::

اولین آهنگاشون مهمونی و کل کل و .... بود و بی حس و تابستون کوتاهه آخرین آهنگاشونه .

به گفته ی خیلی ها و نطر سنجی های به عمل آمده تابستون کوتاهه به عنوان بهترین ترکی که تا حالا از این گروه اومده شناخته شده.


:: کنسرت ؟ ::

 
این گروه با جسارت تمام اولین کنسرت خود رو (شاید اولین کنسرت رپ فارس ) رو 4 سال پیش در لندن داد با این که استقبال آنچنانی صورت نگرفت ولی حرکت بزرگی در رپ فارسی بود . بعد از اون چند کنسرت تو آمستردام و دوباره یکی از کافه های لندن و اخیرا دوبی داشتند که کنسرت دوبی به گفته خود سیاوش سیجل فقط حدود 2000 تا بلیط فروختند که 100 % خیلی بیشتر از این حرفها هم رفته !!!

 

:: دشمن ها ::

همونطور که میدونین یا نمیدونین زدبازی و صامت دو قطب اصلی رپ هستند که میشه گفت بکس زدبازی اینان :هیدن . ام جی . ویلی . سیجل. جی جی . نسیم . و حتی عرفان !!! و بکس صامت : هیچکس و پیشرو و قاف و ریویل و ........

با دیسی که رضا پیشرو به زدبازی داد کل کل بین این دو گروه شروع شد ولی زدبازی هنوز جوابی به پیشرو نداده طبق شنیده های من ترکی از آلبوم جدید زدبازی به نام چاقالا دیس صامته !!!

 
:: مشخصات بچه ها ::


* هیدن پسری با ادب ( تو اهنگها زیاد فحش نمیده )

 متولد : تهران

قد : 165 سانتی متر

وزن : 65 کیلو گرم

رنگ مورد علاقه : نیلی

نوشیدنی مورد علاقه : قهوه

چیز هایی که دوست داره : پول . دختر .آهنگ. زمین.درختان. فضا . ورزش ( کنگ فو و آی کیدو )


ویلسون :یه جورایی رییس گروه !

 متولد : تهران

قد : 174 سانتی متر

 وزن :79 کیلو گرم

 رنگ مورد علاقه: آبی اسمانی

 نوشیدنی مورد علاقه : مشروب

 غذای مورد علاقه : سوشی

 چیز های مورد علاقه :تهران. افتاب دریا .فیلم .دختر.دریا.پلی استیشن

 

ام جی : اول بگم مخفف مستر جوینت _سلطان دود_بسیار با مزه

 متولد : تهران

قد 180 سانتی متر

وزن 67 کیلو گرم

رنگ مورد علاقه : قرمز

نوشیدنی مورد علاقه : رد بول

 چیز های مورد علاقه : دوست . آمستردام.غذا.برف.موزیک.تلوزیون.آشپزی.صحبت کردن.سالاد . ایران .کوکایین.جکوزی.پلی استیشن

 

:: الان چیکار می کنن؟ ::

الان بچه ها شایعه پشتشون بسیــــــــــــــــار زیاده   

* شایعه شده بود که از رپ خداحافظی کردن

* شایعه شد هیدن از گروه جدا شده

* شایعه شد که حتی کشته شدن !!!!

ولی طبق آخرین خبری که من دارم متاسفانه سامان رو ماموران نیروی انتظامی بازداشت کردند و برا همین بچه ها گفتند که رپ رو کنار گذاشتند که شاید سامان رو ول کنند  و این ترفند جواب داد !!!1 الان بچه ها تو دبی هستند و یه کنسرت مشتی دادند و به زودی البومشون رو که همه ی کارهاش آمادس و یه اسپانسر قوی داره میفروشن و خوب به طبع تو نت هم پخش میشه و رپ فارس جهانی میشه !!!

 

:: دیگه چی ؟ ::

دیگه چیز خاصی به ذهنم نمیرسه جز سلامتی رهبر راستی اینم بگم که هیچکدوم: ام جی هیدن و ویلسون طرفدار هیچ تیم خاصی نیستند و اصلا فوتبال نگاه نمی کنند


شاهین فلاکت

ارسال شده توسط افشین در 88/12/1 9:41 عصر

اسم:شاهین    
متولد21/1/1369
رنگ چشم:مشکی   رنگ مو:مشکی    وضعیت بدنی:لاغر
علایق:عشق و حال+پاستیل خوردن
ورزش مورد علاقه:فوتبال {پرسپولیسی}
فعالیت:موسیقی رپ
شبکه های مورد علاقه: tapesh1 /tapesh 2/ MtvF/ Mtv5/ Viva /4funTV
خصوصیات:مهربان/گپ زدن/ تتو/پر سر و صدا و پر هیجان
فیلم مورد علاقه:فیلم زیاد نگاه میکنم واسه همین نمیشه همه رو نوشت extremedogs /sillenthill
رشته:کامپیوتر
وب سایت رسمی:http://www.felakatmusic.com
وقتی شاهین 15 سالش بوده با یه دختر به اسم گلناز دوست میشه و بینشون رابطه ی دوستانه بر قرار میشه و ..
تا اینکه یه دفعه با هم بهم میزنن بعدش دختره زنگ میزنه ولی شاهین با اینکه دوستش داشته از سر لجبازی دختره رو ضایع میکنه
تا اینکه گلناز خانوم میره امریکا و اونجا میفهمه که سرطان داره و به شاهین زنگ میزنه و قضیه رو میگه .شاهین هم بهش میخنده و بهش میگه ...{ اخه باورش نشده بوده}
ولی بعدش دختره میمیره و شاهین به اشتباهش پی میبره و فشار وحشتناکی روش ایجاد می شه تا اینکه معتاد میشه {البته هر کس دیگه ای جای شاهین بود شاید خودشو میکشت}
ولی خوشبختانه الان ترک کرده
توی اهنگ چشمام ندید راجع به همین مطالب حرف زده البته با تتلو و پیشرو
توی این اهنگ شاهین توی قسمت خودش از دختر مورد علاقش حرف میزنه که از دستش داده و امیر تتلو در قسمت خودش از زبون شاهین با دختره حرف میزنه و در قسمت سوم رضا پیشرو به شاهین میگه که اون دختری که دوستش داری مرده  و تو باید اعتیادو ترک کنی مثلا میگه:
شاهین چشای تو به من دروغ نمی گه هیچ وقت     یه ادم مرده ای واسه ما بدون نیشخند...


رضا یا

ارسال شده توسط افشین در 88/12/1 9:18 عصر

نام : امیر رضا عطاری

ملقب : رضایا


متولد : 16/4/1365

محل سکونت : تهران

سبک :R n B

کنسرت : مالزی

همکاری : ارمین 2 اف ام " تتلو " تهی " ابلیس " پیشرو " اسلیم " حسین تهی " اردلان طعمه " مسعود سعیدی " شاهین فلاکت " مهران مستی " مهدی مقدم " مهدی مدرس " نریمان " و ... ( چندین خواننده دیگر که چندان معروف نیستن )

کلیپ : غیر مستقیم " نازنین " تو مال من بودی " نازگل " نیار بهونه " ایرونی

رضایا ابتدا در سبک پاپ زیر نظر استاد پزمان بلورچی کار میکرد و اولین کار rnb که خوند اهنگ بی معرفت بود

بعد اون اهنگ تصمیم گرفتن که با هم کار کنن و به موفقیت امید زیتدی داشتن که به این موفقیت رسیدن

اهنگی که اونها رو بالا اورد اهنگ نازگل بود که با شاهین فلاکت خوندن

بعد این اهنگ اهنگهای زیادی با همکاری این زوج خونده شد و اکثرا اهنگهای موفقی بودن مانند : سوء تفاهم " عشق کثیف " عشق من " و...

بعد از خوندن این اهنگها رضایا به شهرت رسید و با خوانندگان رپ سرشناسی همکاری کرد مانند ابلیس " پیشرو " تهی و تتلو

رضایا با گروه t &t و ارمین یه گروه دیگه ای رو تشکیل دادن که اهنگهای زیبای غیر مستقیم " حال گیری " برو از پیش من 2 رو خوندن و امیر تتلو به شدت از این گروه راضیه و می خواد هر طور شده این گروه رو حفظ کنه


قاف

ارسال شده توسط افشین در 88/12/1 9:13 عصر


حسین تهی

ارسال شده توسط افشین در 88/12/1 9:12 عصر

TinyPic imageحسین تهی

* متولد 6 بهمن 1364
* دانشجوی مهندسی کامپیوتر
* غذای مورد علاقه: قرمه سبزی
* رنگ مورد علاقه: مشکی و سبز



حسین تهی که پنج سال پیش کار ترانه سازی و خواندن در سبک رپ را آغاز کرده است، کار خود را نه "تقلیدی" از آنچه که در غرب بدان "موسیقی رپ" می گویند، که بیشتر وسیله ای برای "انرژی" دادن به شنونده از طریق"بیان مشکلات و معضلات مشترک" در زندگی روزمره تلقی می کند.

از دیدگاه تهی ، "معضلات و مشکلات" هر آنچه که باشند ، از پیش و پا افتاده ترینشان همچون شکست های عشقی تا معضلات جدی تر همچون "فقر و بیکاری" می توانند از طریق ریتم های شاد موسیقی هیپ هاپ، با "اثر گذاری بیشتری" بازگو شوند.

اما توجه تهی به زندگی امروزی و مشکلات آن، او را نسبت به سنتها و رسمهای قدیمی بی توجه نکرده است، دست کم این چیزی است که خود با شوخی و کنایه می گوید. او درباره دلبستگی اش به نوروز باستانی، با همان طنز همیشگی اش گفت: "من با نوروز خیلی صمیمی ام. اصلا دست می اندازم گردنش با هم بیرون می رویم و حال می کنیم."

عیدی ما از سفره هفت سین به تهی، تخم مرغ رنگی بود. اما او انگار امید دارد که آهنگهایش، هرچند هنوز زیرزمینی هستند و در بازار رسمی و کلان موسیقی جا نگرفته اند، روزی به "مرغ تخم طلا"ی او بدل شوند.

او با اشاره ای کنایه آمیز به این تخم مرغ رنگی گفت: "امیدوارم سال آینده آنقدر پول داشته باشم که به جای اینکه تخم مرغ رنگی عیدی بگیرم، تخم مرغ طلا عیدی بدهم."



از او در زمینه فعالیت های هنری اش در سالی که گذشت می پرسم که با رضایت پاسخ می دهد: "واقعا سال خوبی بود. هم از نظر کاری و هم از نظر زندگی خصوصی. گرچه تشخیص اینکه پیشرفت کرده ام یا نه، با مخاطبانم است ولی به نظر خودم پیشرفتم محسوس بوده و چندین کار متفاوت ضبط و منتشر کرده ام."

از آرزوهایش برای سال جدید می پرسم، می گوید: "بعد از سلامتی خودم و خانواده ام، امیدوارم بتوانم با دوست عزیزم (با تاکید شدید بر عبارت دوست عزیز ) امیر تتلو، کارهای مشترک زیادی ضبط و منتشر کنیم ، اما مهم ترین کار مشترکمان کلیپ ویدیویی است که در حال تمرین برای ضبط آن هستیم . در این کلیپ قصد داریم برای اولین بار یک در یک کار زیر زمینی، از گروه رقصندگان استفاده کنیم."


رضا پیشرو

ارسال شده توسط افشین در 88/12/1 8:52 عصر


   1   2      >

 RSS 
log
وبلاگکد لوگوی نوروز
.by --start cod byblogers.ir-->
log
وبلاگ
log
script type=text/javascript>var percent = 70, timePeriod = 100; function getBar() { var retBar = ''; for(i = 0; i < percent; i++) { retBar += "|"; } return retBar; } function progressBar() { if(percent < 100) { percent = percent + 1 window.status = "Loading : " + percent + "%" + " " + getBar(); setTimeout ("progressBar()", timePeriod); } else { window.status = "[JavaScriptSource] - tons of cut and paste JavaScript examples"; vaScriptSource] - tons of cut and paste JavaScript examples";document.body.style.display = ""; } } progressBar();
Google


در این سایت
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن